torstai 2. maaliskuuta 2017

Verkkokaupan markkinointi

Ketä koitan tavoittaa kampanjalla?
- Uusia asiakkaita, naispuolisia.

Miksi valitsin ko. välineet?
- Mielestäni juuri nämä sopivat parhaiten minulle ja niihin oli helppo suunnitella kampanja kuvat ja muut. Nämä olivat myös mielestäni näyttäviä valintoja ja heti hyvin asiakkaiden mielissä sijoituksen puolesta.

Viisi toteutettua mainosta:

Perinteinen mainonta eli radiomainos:

Listen to "Hair Studio Brave - Radiomainos" on Spreaker.

Ulkomainonta - Digimalls



Google Ad Words


Somemainonta - Markkinointia Snapchatissä
Snapchatissä markkinointia from Janika Kokkonen on Vimeo.

Verkkokauppamainonta

Piti olla tämän kokoinen mutta verkkokauppa näytti heittävän isommaksi, jolloin sumeni hieman. Hillitympi mielestäni tämän kokoisena.
http://hairstudiobrave.mycashflow.fi/

Kaikki mainokset pyörivät kaikkialla samaan aikaan eli tästä päivästä 19.3.2017 asti. Radiomainos pyörii radiossa koko aikana monta kertaa, snäppissä näytetään kerran sama snäppi, ulkomainonta mainokset pysyvät myös koko kampanjan ajan ostoskeskuksissa samoin kuin banneri verkkokaupassa ja verkkosivujen sivuilla kampanjat kohdassa sekä etusivulla.
  

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti