1.
Mihin tarkoitukseen ulkomainontaa käytät?
- Mielestäni ulkomainonnan avulla ihmiset oikeasti näkevät mainokset. Yksi iso mainos olisi ainakin heti kampaamon oven vieressä ulkopuolella.
Mitä haluat saada sillä aikaan?
- Näkyvyyttä itse yritykselle ja houkutella asiakkaita ostamaan uutuustuotetta meidän kampaamostamme, joka toisi samalla lisämyyntiä.
Kuinka tämä osuus toteuttaa aiemmin laatimaasi markkinointisuunnitelmaasi?
- Se tuo juuri lisämyyntiä sekä uusia asiakkaita.
Mitä haluat mainoksen nähneen ihmisen tarkkaan ottaen tekevän?
- Parhain olisi, jos hän tulisi suoraan liikeeseen (samalla tutustuisi siihen ja saisi asiantuntevaa sekä hyväntuulista asiakaspalvelua.). Toisena vaihtoehtona olisi, että hän menisi verkkosivuille katsomaan tuotteita ja ostaisi haluamansa tuotteet sieltä.
Kerro yhdestä kohderyhmän jäsenestä, millainen hän on ja mitä hän kokee
tärkeäksi:
Nimi: Elli
Ikä: 30v
Työ: Palkanlaskija.
Vapaa-ajanvietto: Lapsien ja miehen kanssa ajanviettäminen. + Lenkillä käyminen ja shoppailu.
Perhe: Kaksi tyttölasta. Toinen on 3v ja toinen on 5.5v
Elämän asenne: Hyväntuulinen asenne elämään. Melkein aina iloinen ja positiivinen.
Elämän arvot: Perhe on aina etusijalla ja sen jälkeen tulee tärkeänä työ. Myöskin vanhemmat ovat tärkeitä ja oman fyysisen sekä henkisen kunnon ylläpito.
Ajattelutapa: Aina positiivinen ja järkevä.
Päätä sitten, miten kerrot tuotteen / palvelun hyödyistä hänen elämänsä kannalta ulkomainonnassasi?
- Aikaisemmin jo ajattelin, että mainoksessa tulisi hyvin ilmi mitä varten tämä markkinoitava uusi tuotesarja on. Tuotesarja on siis hiusten pörröisyyden eliminoimiseksi ja se auttaa myös hiusten muotoilussa. Pörröisyys pysyy poissa jopa 48 tunnin ajan. Muuten kiireiselle kahden lapsen työssä käyvälle äidille suosittelisin tätä tuotetta, koska hänellä on varmasti kiireistä ja tällä tuotesarjalla saa nopeastikin sileän ja huolitellun näköiset hiukset heti aamusta.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti