a) Parturi-Kampaamon nimi: Hair Studio Brave
Toimiala: Parturi-Kampaamo
b) Pääasiallinen kohderyhmä: Nuoret ja keski-ikäiset naiset sekä miehet!
Myymälän viihtyvyyteen vaikuttaa: Musiikki, värit, valaistus, positiivinen ilmapiiri sekä ammattitaitoiset ja pirteät työntekijät.
c) Kerro äänitiedostoon yhden kohderyhmäsi jäsenen elämästä.
- Löytyy alhaalta! :)
d) Ajatuksia myymälän sisustuksesta, joka sopii kohderyhmällesi ja toimialallesi
Millainen valaistus, miten saat sen avulla houkuteltua asiakkaita liikkeeseen sisälle ja viihtymään?
- Näyteikkunat ovat hyvin ja lämpimästi valaistu. Ikkunoista voisi nähdä myös houkuttelevasti sisälle. Kampaamo olisi myös sisältä hyvin valaistu mutta silti tunnelmallinen ja kotoisa.
Millaista taustamusiikkia käytät vai käytätkö, perustele!
- Viihtyisä ja menevä musiikki. Ei kuitenkaan liian kovalla soiva. (pop?) Haluan saada asiakkaat viihtymään ja mielestäni vähän menevämpi musiikki saa ajan kuulumaan nopeammin.
Minkä tyyppisiä kalusteita (vaatetelineitä, rekkejä yms). käytät?
- Pehmeät ja ryhdikkäät odotus- sekä kampaamotuolit, ainakin yksi korkea hylly, johon mahtuu paljon ostettavaa tavaraa näytille, normaali kivan näköinen tiski. Kalusteet olisivat kaikki aikalailla mustia kaikki.
Minkä tyyppinen on värimaailma on putiikissasi?
- Musta, ruskea, viininpunainen (,beige). Viininpunainen ja ruskea kohdistuvat seiniin ja muuten sisustukseen. Musta tosiaan näkyy kalusteissa. Ruskealla pyrittäisiin myös tuomaan sisustukseen jotain puista.
e) Kuvaile putiikkisi arvot ja identiteetti.
Kolme osuvinta ja
positiivista ilmausta putiikkini luonteesta.
- Rohkea, elegantti, erilainen.
Linkki Pinterest tauluun:
https://fi.pinterest.com/Jansquuuu/visu-ideat/
Linkki äänitiedostoon:
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti